2013. december 24., kedd

A Hullám dalszövegei

01 ÜLJ KÖZELEBB

Ülj közelebb én várok rád,
Mindig várok rád


02 DELIRIUM

Szédült vasember a földön,
embertelen kín,
részeg és már rosszul fest,

Először most mondja hogy
tényleg jövő héten már
lefeküdni sem lesz rest amikor

elkezdi énekelni
kedvenc popdalát
(azt hogy)

Deliriumba
Órahosszat
Ringass
Ideálom

Délután
a reményeim
csak irritálom

Most feláll és néz körbe
Neki a szíve összetörve
visszafekszik mert jobb volt lenn

elfelejtette azt is már
hogy hogy kell felejteni
bár régebben se túl jól ment

Most leviszi a szemetet
maradna ő is mellette és
sóhajtozik párat

csak 2 órát volt vele
de kedve támadt örökre
elhagyni ezt a rohadt házat

most az állomáshoz fut
de odaáig már el nem jut

egy vörös autó ütötte el
még ordítja hogy "el a kezekkel"
majd az ajtó nyílik és egy csaj kimmászik
és a rádió egy átkozott dalt játszik

azt hogy Deliriumba
Órahosszat
Ringass
Ideálom

Délután
a reményeim
csak irritálom

Deliriumba
Deliriumba
Deliriumba
Deliriumba
Deliriumba


03 UFO

Egy
Földönkívülit hanyattvágni
három kezével maszturbálni
az eset felett egy kérdőjel
miért beszélek most egy rendőrrel?

Két
Okom volt mindenre biztos úr
beittam anyáméknál piszkosul
és az se volt rám túl jó hatással
amikor megvádoltak tegnap lólopással

Három
keze volt de úgy érzem ezt mondtam, nem?
rosszra készült, láttam is és éreztem
de kérem! az hogy vissza nem hívott
nem esett túl jól és ki is borított

Négy
óra van és látni hogy a nap felkel
én meztelen vagyok, picit felemel
a sivatagban forró van a seggem fáj
a marslakó meg szüntelenül ordibál

Egy űrhajóval elrepülni nem merek
maradnék veletek de elmegyek
a csészealjban ma este nem kávé volt
az erdőből egy hívogató dallam szólt

Alufólia

Egy űrhajóval elrepülni nem merek
Maradnék veletek de elmegyek
az agyamban többé nem olvasnak
egy javaslata volt az orvosnak

hogy Alufólia


04 HIPPI

Én nem dobok el cigit
és nem verem a csajom
ha elfogyott a pénzem
sem lesz különösebb bajom

Nem fog érdekelni
tudom ez nem az ami számít
Amíg van mellettem valaki
én elérhetek bármit

Lent vagyok egy réten
Nincsen semmi gondom
a csajom is egy hippi
bár ezt neki így nem mondom

van egy Volkswagenem
még apu vette régen
neki most egy mercije van
bár én is olyat kértem

Kell ide is egy hippi
aki öleli a fákat
akinek az ég még kék
na az  itt én lennék


05 KÁD

A kezem lassan feljön a víz alól
a fejed közben eltűnik a habban
jobb neked hogy ha nem látsz többé semmit
eltüntetek mindent amit mutattam

és nem értem

hogy "hogyan kéne mennie a dolgaimnak?"
és "miért lenne jobb nekem az ha itt vagy?"

Csak azt akarom mondani hogy vége
Csak azt akarom mondani hogy vége

A kezem lassan feljön a víz alól
a fejem közben eltűnik a habban
jobb nekem ha nem látlak már többé
eltüntetlek örökké mert meguntam

és nem értem

hogy "hogyan kéne mennie a dolgaimnak?"
és "miért lenne jobb nekem az ha itt vagy?"

Csak azt akarom mondani hogy vége
Csak azt akarom mondani hogy vége


06 OKTOGON

Béla mesélt mormolt egy történetet
férfiasan bár de megöregedett
egy kor jutott eszébe egy régebbi
ahol a zeneboltnál részegen nézett ki

ahol hallgatta hajnalig a rock and rollt
és a haja is látott már pár konnektort
de a 80-as évek mindezt megölte
minden csak rosszabb lett mint előtte

Veri Feri fejét a falba
Gondol egy ősrégi dalra

Hey-ho
Hey-ho

a bakelitet kommerszvodka váltotta
verekedett pedig senki se bántotta
szürke sapka alatt őszes haj
a rock az örök de ő mást akart

Most koncert helyett Andrássy sor Oktogon
Felkelthetném de már nem fogom
nem-nem


07 CSÓK

Mikor megláttalak a boltban állni
hirtelen nem is tudtam mit csinálni
beléd zúgtam nem alapszinten,
szóba elegyedtünk el se hittem

azóta minden nap rád gondolok
amikor veled vagyok csak vigyorgok
hogyha elhagynál az tönkretenne

Becsukom a szemem csak hogy átéljem milyen
az amikor én vagyok minden mire vártál
lehajtom a fejem a karjaimba rejtelek
én vagyok az aki nem hagyja hogy fázzál

Csókolj meg mondod
és én szót fogadok neked
jó hogy itt voltál
holnap boldog leszek veled újra

Nem tudom hogy tudlak így imádni
álmomba se tudnék szebbet kitalálni
a szerelmünk oly tiszta mint a hegyi forrás
veled fogok meghalni nincs megoldás

Becsukom a szemem csak hogy átéljem milyen
az amikor én vagyok minden mire vártál
lehajtom a fejem a karjaimba rejtelek
én vagyok az aki nem hagyja hogy fázzál

Csókolj meg mondod
és én szót fogadok neked
jó hogy itt voltál
holnap boldog leszek veled újra

A hajadat is szeretem hát még a szádat
jó vagy így nekem én így kívánlak
a szemeidbe nézek és már jobb a kedvem
tudod hogy nélküled nincs mit tennem

és ez a versszak után a dal vége jő
te vagy a világon a legszebb guminő


08 NEFELEJTS

Vágyakozunk mi áldozatok
tudom hogy még szerelmes vagyok
szeretlek, vagy nem tudom
a lényeg az hogy én már nem hagyom

ne érezzünk nincs időnk
ne élvezzünk nincs jövőnk
hülye vagyok hülye vagyok
hagyjál már hagyd magad

elmúlunk meghalunk
szerelmesek már biztos nem vagyyunk
nem tudom, hagyjál,
legalább szólnál hozzám

szeretem, de ő engem nem
csak kihasznál, én meg jól megsértem
bármivel, csak lassan hogy érezz valamit
de félek elveszteni téged

ki vagy te nekem megszerzek én bárkit
nem számítasz semmit csak a farkad csábít
jó veled tudod de el kell mennem haza
szeretlek na izé, de nem tudhatod soha

Sose halunnk meg vagy méggis
mit számít? amíg épít
a szex veled meg a végtelenség arca
túllépni ez az önök harca


09 ZÁRÓRA

Már megint későn kelt az óra
a tekintetem nekiszegezem az égnek
a kedvenc dalom nem szólt a rádióban
10 éve már, a múltban élek

de nem leszek már többé olyan naív
hogy a parton várjak rád egész este
és azt sem tudom hogy a vonat holnap mikor
visz fel minket újra Pestre

de ma nem

Megváltozni nem tudok
mintha nem is menne
Keszthely visszavár
de én maradok benne

talán örökké,
itt a parton
te elmehetsz
de én az ígéretem tartom

Sajnos nem leszek már többé olyan naív
hogy a parton várjak rád egész este
és azt sem tudom hogy a vonat holnap mikor
visz fel minket újra Pestre

de ma nem

Nincsen Záróra


10 BALÁZSPALI

Hosszú idő után újra látlak
jó látni hogy neked sem lett jobb
de ki nem röhögnélek tudod
ezért vagyok én a barátod

nem vígasztal meg is jegyzed
továbbhaladsz eltűnsz szépen lassan
a csap meg folyik még picit hallak
továbbhaladtál és egyedül maradok a szarban

és azt mondod hogy megkérlek légyszi tegyed le
rosszul mutat a pisztoly a kezedben
erre én: mind ezt mondja találj ki mást
unom már a felfordulást

Jóból is megárt a sok
De ki mondta neked, hogy lehetünk barátok?

Nélküled nem bírom

A sok nekifutásba elfáradtam
eldöntöttem tovább kell hogy lépjek
Bár nem tudsz mégis segíts rajtam
térden állva utoljára kérlek

egy üres lapon pár gondolat
még egy utolsó pohár bort megiszunk
és egy apró dolog megmarad
egy vagyunk, búcsúzunk

Jóból is megárt a sok
de én már távozok

nélküled nem bírom


11 PARANOID

Kopog az eső az ablakon
éppen hogy még ébren vagy
nyikorog egy ajtó a szomszédban
de a bátorságod helyben hagy

Sötét van és félsz egy picit
zavaróan csendes a gang
a TV-ben a hangyák harcolnak
hirtelen egy éles hang

Jelzi azt hogy ez nem egy
péntek esti horror
talán még az is lehet hogy csak
káprázik a szemem meg a fülem a portól

egy gyilkos van a túloldalon
arcán kopott véres festék
kopogj át hogy megkérdezed
hogy "minden rendben van?" tessék!

Peti ez így tovább nem mehet
ez már tényleg hallatlan
a kedvenc sztorid hallgattam
dde ki mondta hogy neked ez így jó?

Beszökik a szél a fülembe
hideg víztől nedves az arcom
a hangokat a fejemben is
aggasztónakk tartom

a telefon süket áram nincs
csapdába estem azt hiszem
zavart ember vagyok
a hibát keresem a semmiben

érzem azt hogy ez nem egy
péntek esti horror
talán még az is lehet hogy csak
káprázik a szemem meg a fülem a portól

egy bohóc van a túloldalon
Arcán kopott véres festék
kopogj át hogy megkérdezed
hogy "minden rendben van?" tessék!

Peti ez így tovább nem mehet
ez már tényleg hallatlan
a kedvenc sztorid hallgattam
dde ki mondta hogy neked ez így jó?



Túl sok filmet néztem arról bébi hogy eshetek rabba
belezések gyilkosságok hagyjátok már abba!
elevenen áslak el ha nem leszel az enyém bébi
én nem tudok nélküled élni

Felébredtem nincsen baj
mosolyog rám a nap
az egészet csak álmodtam
és sajnos te is csak álom vagy

vau vau

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése